Friday, March 25, 2011

SaYa BuDaK BaRu BeLaJaR....hehhe







Saya budak baru belajar....amik galah tolong jolokkan ekk..hahhahaha.....
(apo lah merapu)...sebenarnya aku nak bagitau..aku ni baru lagi dalam proses memahami dan mengupdate + mengupgrade BLOG aku nih...Caranya dengan aku gi menjengah-jengah le kat blog-blog para Bloggers yang dah terror aku tengok canggih manggih blog diorang..aku ni pakai templete sheet ejer...hehheheh..biase la baru balajar kan..huuhu... kengkadang time banyak idea nak menaip lak takde masa...bile idea takde time tu la masa sangat terluang..ishkk... Masa ni betol² mencemburui aku!!  hehehhe.... 

Actually aku nak mintak pendapat kowang sape2 yg dah agak professional ni...macamana nak bagik blog aku ni meriah lagi cun le...ermmmm...setakat ni aku ade le follow blog2 orang lain kan... so kowang pon follow ler blog aku yang tah pape ni bagik kasik semangat sikit kat aku ok!!! hehehhe

Chow>>>>>..........

No comments:

Post a Comment