Monday, September 17, 2012

CARA MASAK TELUR GUNA HANDPHONE..

Telefon Bimbit merupakan satu keperluan pada zaman ini, jadi setiap orang pasti memiliki telefon bimbit.. Tapi tahukah anda selain kita boleh buat panggilan, sms, dan lain… kita juga boleh gunakan telefon bimbit untuk memasak! tidak kira lah model apa pun.. Lagi bagus kalau anda guna hanphone yang murah-murah cap ayam (hanpdhone tiruan) sebab kalau anda guna handphone tiruan kadar radiasi handphone lebih tinggi berbanding beli yang original, sebab yang original dia ada tapis sikit tahap radiasi dia, namun radiasi tetap ada jugak tak kira la ori ke tak.. yang penting boleh masak.

Berikut adalah cara-cara memasak telur guna handphone:
Pesanan penting kepada semua tolong baca dengan teliti. Satu ujikaji radiasi telefon bimbit ke atas telur telah dijalankan. Bahan yang digunakan sebiji telur dan dua buah telefon bimbit. Persediaan adalah seperti gambar di bawah:



Panggilan di antara dua telefon diaktifkan untuk tempoh selama lebih kurang 65 minit. Hasilnya seperti berikut:

15 minit – tiada apa yang berlaku.
25 minit – telur mulai panas.
45 minit – telur telah panas.
65 minit – telur telah masak.


Rumusan: Radiasi dari telefon bimbit mampu untuk mengubah protein telur. Bayangkan apa yang ia dapat buat kepada protein otak anda apabila anda berbual untuk tempoh yang panjang menggunakan telefon bimbit.

P/S: ini bermakna telefon bimbit mempunyai radiasi, radiasi ini akan bertambah kuat lagi bila anda melakukan panggilan atau menerima panggilan. oleh itu, lagi lama anda bergayut lagi tinggi potensi untuk dapat penyakit. Antara penyakit yang  paling best disebabkan radiasi handphone ialah Kanser Otak..

Jadi kepada anda semua, jangan la bergayut lama sangat, sayangi otak anda. Tapi bagaimana pula bagi lelaki yang letak handphone dalam poket seluar.  Kalau ada satu handphone je mungkin setengah masak. Tapi kalau Ada 2 handphone pulak, satu letak poket sebelah kanan satu lagi belah kiri.. memang masak la.


No comments:

Post a Comment