Thursday, July 19, 2012

AS BEAUTY TREATMENT 3 IN 1 - RINGKAS,SELAMAT & BERKESAN!!






As BEauty Full set  (penggunaan 3-4 bulan)


Trial Pack As Beauty (penggunaan 3-4 minggu)
As Beauty mendapat kelulusan dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan 
Status Product Notified Number:
Product Ref No. Notification No. Product Name Valid
2010090003678-P NOT101103272K As Beauty Day Cream 22/11/2012
2010090003687-P NOT101103172K As Beauty Night Cream 19/11/2012
2010090000617-P NOT101102420K As Beauty Soap 11/11/2012






Dua minggu nampak kesan..
kulit muka kusam kalau xpkai bedak..
gambar selepas tak pakai apa2 compact powder


"saya pengguna as beauty hampir 2 bulan...dulu muka saya sgt teruk berjerawat & bernanah..bermacam2 produk telah saya cuba hingga ke treatment pakar professional pown saya dh buat...jerawat mmg hilang but after 2 or 3 month kulit saya akan berjerawat semula..malu untuk berdepan dgn rakan2 & jiran sekeliling...bila keluar kena pkai foundation tebal2..but now, saya dh x segan lagi nk kuar coz why kulit saya dh x mcm dulu...SANGAT YAKIN dgn AS BEAUTY...THANKS AS BEAUTY sbb kulit saya sekarang semakin cerah & jerawat kurang sedikit demi sedikit...sgt happy...jimat & berbaloi.."


Produk rawatan muka dari bahan semula jadi yang ringkas dan memberi kesan menakjubkan hanya 3 langkah ringkas kulit akan nampak berseri,halus, dan bersih. 

Bertindak meningkatkan metabolism kulit dengan penjanaan sel-sel baru,merencatkan proses penuaan,mengurangkan garis-garis halus,menambah ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semula jadi agar kelihatan muda sentiasa. Mengandungi vitamin E untuk merawat muka dengan menghilangkan jerawat,jeragat,bekas jerawat,mengecilkan pori-pori,serta mencerahkan kulit muka.

*miliki wajah berseri,halus sihat & bersih..hari demi hari 
*hanya 3 langkah MEMBERSIH (BEAUTY SOAP), MELINDUNGI (DAY CREAM/BASE MAKEUP) & MERAWAT(NIGHT CREAM)

*bertindak mengatasi masalah resdung ,jerawat kronik,jeragat degil,juga lain-lain masalah.

*RINGKAS!!! SELAMAT!!! BERKESAN!!!

*sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur,wanita mengandung dan lelaki.

*kelulusan KKM juga 100% BEBAS HYDROQUINONE

*MURAH! JANGAN RAGU! ANDA PASTI TIDAK MENAFIKAN KEBERKESANANNYA.. 



* AWAS !!! AS Beauty tidak pernah membuat PENJENAMAAN SEMULA (rebranding) pastikan yang ORIGINAL.

HARGA:
AS Beauty 3 in 1 FullSet - WM RM120 / EM RM125
AS Beauty 3 in 1 Trial Pack - WM RM50/ EM RM55

Harga Loose:
VitE Soap 65g / VitC Soap 65g - RM RM45 / EM RM47
Day Cream / Night Cream - WM 42 / EM45
Aromatherapy - WM 80 / EM 85
Spa Soap - WM RM37 / EM RM42


+ Postage RM 6 (SM) & RM 8 (SS)

BERMINAT SILA PM SAYA DGN ADD SAYA DI FB 


atau
Fan pages facebook

No comments:

Post a Comment