Wednesday, August 24, 2011

SHOPPING..SHOPPING.....!!

Hahhaha..entri kali ni bukan le pasal aku bershopping...sebab aku belom lagi shopping raya...hahha....sob..sobb.... tahun ni la yang paling lambat sekali shopping raya... encik 'BANKER' kata tak pe last minit ajer la....sebab bisnes ngah ok ni bukak cc malam..kalau tutup da rugi setengah hari income...hehhehe... ikut aje la ye encik banker...saya ni co-pilot ajer..... tapi aritu aku curik gak peluang time ayah aku datang gi beli baju melayu anak bujang aku n encik banker tu.... baju kurung aku n anak dara aku dah tempah siap dah... so nanti last minit shopping tu juz shopping baju kasual ajer la...  kalu tak de saiz ke tak de pilihan ke..tibai aje la mana ade.... sebenarnya bajet untuk tahun ni ala kadar sebab ekonomi merundum.... hahhahahha

Kuih raya da beli dah melalui 'kenalan' saya.... beli pon ala kadar je sebab bukan ade sape pon nak datang umah.. untung nya saya dok sekali ngan mertua..kalau abis kuih raya saya naik la atas makan kuih mak mertua saya pulak...hehhehhehe (hampeh nyer menantu..kikiki)

orang sibuk citer itu ini tentang shopping raya.....seronoknya mereka bershopping memacam kan....hihii... tapi pada pendapat saya sebenarnya kita ni banyak membazir pada bulan puasa dan syawal ni.....sedar atau tidak..itu lah yang terjadi....ehhehhe...jadi tahun ni kononnya nak muhasabah diri le....hahhahah......entah le ekkk...tengok ajer la nanti!!

No comments:

Post a Comment